کلمات کلیدی در سئو

سئو محتوا

کلمات کلیدی چیست

کلمات کلیدی در سئو، ایده ها و موضوعاتی هستند که مشخص می کنند محتوای شما در مورد چیست. از نظر سئو، آنها کلمات و عباراتی هستند که جستجوگران در موتورهای جستجو وارد می کنند که به آنها پرس و جوهای جستجو نیز می گویند. اگر همه چیز را در صفحه خود به کلمات و عبارات ساده بجوشانید، اینها کلمات کلیدی اصلی شما هستند. به عنوان یک صاحب وب سایت و تولید کننده محتوا، می خواهید کلمات کلیدی صفحه شما با آنچه که مردم جستجو می کنند مرتبط باشد تا شانس بیشتری برای یافتن محتوای شما در میان نتایج داشته باشند. به نوعی دیگر و در پاسخ به این پرسش که کلمات کلیدی چیست، می توان گفت که اینها، کلمات و عباراتی در محتوای وب شما هستند که این امکان را برای افراد فراهم می کند تا سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. وب سایتی که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است، به همان زبانی که پایگاه بازدید کنندگان بالقوه خود دارد، با کلمات کلیدی برای سئو صحبت می کند که به اتصال جستجو گران به سایت شما کمک می کند. کلمات کلیدی یکی از عناصر اصلی سئو هستند. به عبارت دیگر، شما باید بدانید که مردم چگونه به دنبال محصولات، خدمات یا اطلاعاتی هستند که شما ارائه می ‌دهید، تا به راحتی شما را پیدا کنند. در غیر این صورت، آنها به یکی از صفحات دیگر مراجعه می نمایند. نتایج گوگل پیاده سازی سئوی کلمات کلیدی به رتبه سایت شما در بالاتر از رقبا کمک می کند. به همین دلیل است که تهیه لیستی از کلمات کلیدی یکی از اولین و مهمترین مراحل در هر طرح بهینه سازی موتور جستجو است. کلمات کلیدی و سئو مستقیما در هنگام اجرای یک کمپین بازاریابی جستجوی برنده به هم مرتبط هستند. از آنجایی که کلمات کلیدی برای سایر تلاش‌های سئوی شما اساسی هستند، ارزش زمان و سرمایه ‌گذاری را دارد تا اطمینان حاصل شود که کلمات کلیدی سئو شما بسیار مرتبط با مخاطبان شما هستند و به طور موثر برای عمل سازمان دهی می ‌شوند. تهیه کردن این لیست با کمک تیم بهینه سازی سایت سئو محتوا امکان پذیر می باشد. تعیین کلمات کلیدی سئو مناسب، فرآیندی حساس است که شامل آزمون و خطا می شود، اما درک اصول اولیه آسان است.

سئو محتوا

سئو محتوا

اکثر بازاریاب های تازه کار برای جستجوی کلمات کلیدی در سئو اشتباهات مشابهی را مرتکب می شوند. به عنوان نمونه، فقط یک بار تحقیق در مورد کلمات کلیدی در سئو را انجام می دهند. زحمت به روز رسانی و گسترش لیست کلمات کلیدی برای سئو را به خود نمی دهند و کلمات کلیدی که بسیار محبوب هستند را هدف قرار می دهند، که این امری اشتباه است زیرا این گونه از کلمات بسیار رقابتی هستند. اساسا، جستجوی کلمه کلیدی در سئو، باید بخشی مداوم و در حال تکامل از شغل شما به عنوان یک بازاریاب باشد. کلمات کلیدی قدیمی باید به صورت دوره ای مورد ارزیابی مجدد قرار گیرند، کلمات کلیدی پر حجم و رقابتی اغلب می توانند به طور مفید با عبارات طولانی تر و خاص تر جایگزین یا اضافه شوند. اگر متوجه شوید که از همه کلمات کلیدی مشابهی با رقبای خود استفاده می کنید، متمایز نخواهید شد. نه تنها باید ابزار های جستجوی کلید واژه جدید را امتحان کنید و نتایج را پیگیری کنید، بلکه باید بر اساس تحقیقات خود آزمایش کنید که چه کسی دیگر از کلمات کلیدی شما استفاده می کند؟ برای اینکه عمیقا متوجه شوید که کلمات کلیدی چیست و چه نقشی در سئوی سایت شما دارد، لازم است که ذکر نماییم، محتوایی که از کلمات کلیدی مناسب تشکیل شده است و به سوالاتی که مشتریان بالقوه شما در جستجوی کلمات کلیدی خود می پرسند پاسخ می دهد، عامل تمایز شما از دیگر رقبایتان خواهد بود. البته تولید محتوایی که هم مورد توجه مراجعان سایت قرار گیرد و هم الگوریتمهای گوگل به آن اهمیت دهند، کار سهلی نیست. سئو محتوا، با داشتن تیم سئوی با تجربه می تواند محتوای مورد نظرتان را در سریع ترین زمان ممکن تهیه نماید.


بعد از اینکه پی بردید کلمات کلیدی چیست و همچنین بهترین کلمات کلیدی را پیدا کردید، باید آن ‌ها را برای به دست آوردن نتایج سئو به کار ببرید. حال این سوال پیش می آید که چگونه باید ادامه داد؟ از یک طرف، بهترین روش‌ های سئو توصیه می‌ کنند که کلمات کلیدی مرتبط را در تعدادی از زمینه‌ های پر توجه در سایت خود قرار دهید، از عناوین و متن اصلی صفحات تا آدرس‌ های اینترنتی و متا تگ ‌ها و نام فایل‌ های تصویری. از سوی دیگر، وب ‌سایت ‌هایی که با موفقیت بهینه شده ‌اند، تمایل دارند هزاران یا حتی میلیون ‌ها کلمه کلیدی داشته باشند. شما نمی توانید به خوبی برای هر یک از کلمات کلیدی خود یک صفحه منحصر به فرد ایجاد کنید. در عین حال، نمی‌توانید سعی کنید همه چیز را روی تعداد انگشت شماری از صفحات با کلمات کلیدی پر کنید و انتظار داشته باشید برای هر کلمه کلیدی فردی رتبه ‌بندی کنید. فقط اینطوری کار نمی کند. پس چگونه کار می کند؟ پاسخ تیم کارشناسی سئو محتوا، گروه بندی و سازماندهی کلمات کلیدی است. با تقسیم کلمات کلیدی خود به گروه های کوچک و قابل مدیریت از کلمات کلیدی مرتبط، حجم کاری خود را کاهش می دهید، در حالی که همچنان صفحات هدفمند و خاص ایجاد می کنید. به عنوان مثال، فرض کنید شما وب سایت یک فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی را اجرا می کردید. ممکن است عاقلانه باشد که یک گروه بندی کلمه کلیدی برای همه محصولات مرتبط با سگ خود ایجاد کنید، سپس یکی برای همه پروژه های مربوط به پاراکیت خود، و غیره. و سپس گروه ‌های کوچک ‌تر برای هر نوع محصول. اکنون فروشگاه حیوانات خانگی شما می‌ تواند صفحات جداگانه بهینه ‌سازی شده برای هر گروه کوچک کلید واژه ایجاد کند. یک بازاریاب که تلاش می کند یک صفحه وب را برای گروه کلید واژه تنقلات پاراکیت لذیذ بهینه کند، باید بیشتر یا نه همه مواردی که در ادامه می آید را ذکر کند. استفاده از کلمه کلیدی در عنوان صفحه، استفاده از کلمه کلیدی لینک آدرس، استفاده از کلمه کلیدی در متا تگ ها و به خصوص توضیحات متا، استفاده از کلمه کلیدی در هر مسیر فایل تصویری و در متن جایگزین تصاویر، استفاده از کلمه کلیدی به عنوان متن لنگر در پیوند های بازگشت به صفحه از جای دیگر سایت. هنگام بهینه سازی صفحات وب خود، به خاطر داشته باشید که ارتباط کلمات کلیدی مهمتر از تراکم کلمات کلیدی در سئو است.

سئو محتوا

سئو محتوا

در حالی که گوگل ما را با تمام به ‌روز رسانی ‌های الگوریتمی که مدام ارائه می ‌کند، نگه می ‌دارد، یک چیز برای بازاریابان ورودی که به دنبال بهینه‌ سازی وب‌ سایت‌ های خود برای جستجو هستند، کاملا ثابت مانده است. این مورد تحقیق کلمات کلیدی می باشد. تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن و تجزیه و تحلیل عبارات جستجویی است که افراد با هدف استفاده از آن داده ها برای یک هدف خاص، اغلب برای بهینه سازی موتور های جستجو یا بازاریابی عمومی، وارد موتور های جستجو می کنند. تحقیق کلمات کلیدی می تواند پرس و جوهایی را برای هدف، محبوبیت این پرس و جوها، دشواری رتبه بندی آنها و موارد دیگر را کشف کند. تحقیق کلمات کلیدی، بینش ارزشمندی را در مورد سوالاتی که مخاطب هدف شما واقعا در گوگل جستجو می کند، ارائه می دهد. بینشی که می توانید در مورد این عبارات جستجوی واقعی بدست آورید می تواند به اطلاع رسانی استراتژی محتوا و همچنین استراتژی بازاریابی بزرگتر شما کمک کند. افراد هنگام انجام تحقیقات آنلاین از کلمات کلیدی برای یافتن راه حل استفاده می کنند. بنابر این اگر محتوای شما در حین انجام جستجو در مقابل مخاطبان ما موفق باشد، ترافیک بیشتری به دست خواهید آورد. بنابر این، شما باید آن جستجو ها را هدف قرار دهید. علاوه بر این، در روش‌ شناسی درون ‌گرا، ما محتوایی را پیرامون چیزی که می‌خواهیم به مردم بگوییم ایجاد نمی‌ کنیم. ما باید محتوایی را پیرامون آنچه مردم می خواهند کشف کنند، ایجاد کنیم. به عبارت دیگر مخاطب ما به سمت ما می آید. این همه با دانستن اینکه کلمات کلیدی چیست و همچنین تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود.


انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی در سئو، مزایای زیادی دارد که ما در سایت سئو محتوا، به محبوب ترین دلایل آن اشاره می نماییم. انجام تحقیقات موثر در مورد کلمات کلیدی می تواند بینش هایی را در مورد روند های بازاریابی فعلی به شما ارائه دهد و به شما کمک کند محتوای خود را روی موضوعات مرتبط و کلمات کلیدی متمرکز کنید که مخاطبان شما در جستجوی آنها هستند. هنگامی که بهترین کلمات کلیدی مناسب را برای محتوایی که منتشر می کنید، شناسایی می نمایید، در نتایج موتور های جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب خواهید کرد. اگر کسب و کار شما دارای محتوایی است که سایر متخصصان کسب و کار به دنبال آن هستند، می توانید نیاز های موجود را برآورده کرده و از آنها دعوت به عمل آورید. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای محبوبیت، حجم جستجو و هدف کلی آنها، می توانید با سوالاتی که اکثر افراد مخاطب شما می خواهند به آنها پاسخ دهند، مقابله کنید. بیشتر و بیشتر، ما می شنویم که سئو در ده سال گذشته چقدر پیشرفت کرده است و چقدر کلمات کلیدی، به عاملی در توانایی ما برای رتبه بندی خوب برای جستجو هایی که افراد هر روز انجام می دهند، تبدیل شده اند. تا حدودی، این درست است، اما از نظر یک متخصص سئو، رویکرد متفاوت است. در عوض، این هدف پشت آن کلمه کلیدی است، و اینکه آیا یک قطعه محتوا آن هدف را حل می کند یا نه. اما این بدان معنا نیست که تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی قدیمی است. تحقیقات کلمات کلیدی به شما می گوید که مردم به چه موضوعاتی اهمیت می دهند و با فرض استفاده از ابزار سئوی مناسب، چقدر آن موضوعات در بین مخاطبان شما محبوب هستند. اصطلاح کاربردی در اینجا موضوعات است. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی که حجم بالایی از جستجو در ماه دریافت می کنند، می توانید محتوای خود را بر اساس موضوعاتی که می خواهید محتوا ایجاد کنید، شناسایی و مرتب کنید. سپس، می توانید از این موضوعات برای تعیین کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. سئو محتوا، از صفر تا صد خدمات سئو سایت، از جمله تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهد. همچنین با شرکت در دوره های آموزشی ما می توانید با مفاهیمی از جمله اینکه کلمات کلیدی چیست و کاربرد آن در تولید محتوا تا چه میزان است آشنا شوید. کلمه کلیدی در سئو، جزئی اصلی از تولید محتوا می باشد. تولید محتوا بدون استفاده از این ابزار، به طور عملی فاقد ارزش خواهد بود.

سئو محتوا
سئو محتوا

هدف این مرحله این نیست که فهرست نهایی کلمات کلیدی در سئو خود را تهیه کنید. شما فقط می‌خواهید در نهایت با عباراتی همراه باشید که فکر می‌ کنید مشتریان بالقوه ممکن است برای جستجوی محتوای مرتبط با آن باکس موضوع خاص استفاده کنند. اگر چه هر روز کلمات کلیدی بیشتری توسط گوگل رمز گذاری می‌ شوند، راه هوشمند دیگر برای دستیابی به ایده‌ های کلمه کلیدی این است که بفهمید وب‌ سایت شما در حال حاضر برای کدام کلمات کلیدی پیدا شده است. برای انجام این کار، به نرم افزار تجزیه و تحلیل وب سایت نیاز دارید. منابع ترافیک وب سایت خود را بررسی کنید و سطل ترافیک جستجوی ارگانیک خود را بررسی کنید تا کلمات کلیدی مورد استفاده افراد برای رسیدن به سایت شما شناسایی شود. این تمرین را برای هر تعداد باکس موضوعی که دارید تکرار کنید و به یاد داشته باشید، اگر برای یافتن عبارات جستجوی مرتبط با مشکل مواجه هستید، همیشه می ‌توانید به همکاران رو به مشتری خود مراجعه کنید. آنهایی که در بخش فروش یا خدمات هستند و از آنها بپرسید که مشتریان بالقوه و مشتریان از چه نوع عباراتی استفاده می ‌کنند، یا چه سوالات رایجی می پرسند. اینها اغلب نقاط شروع عالی برای تحقیق کلمات کلیدی هستند. نداشتن تجربه ی لازم در این دو مرحله از طرف شما چندان عجیب نیست. اما با توجه به اینکه عدم تجربه به رکود سایت و در نتیجه کسب و کار شما منتهی خواهد شد، برای جبران این نقیصه می توانید بر روی تخصص تیم سئو محتوا حساب باز کنید. کارشناسان ما می توانند در مشاوره هایی که به شما می دهند، نشان دهند که خصوصیات آن دسته از کلمات کلیدی چیست که به کار شما می آید. همچجین می توانند فهرستی از کلمات کلیدی در سئو که متناسب با کسب و کار شما ست را عرضه نمایند.


مرحله سوم این است که درک نمایید، قصد چگونه بر تحقیق کلمات کلیدی تاثیر می گذارد و بر اساس آن تجزیه و تحلیل را انجام دهید. همانطور که قبلا گفت شد، قصد کاربر در حال حاضر یکی از اساسی ترین عوامل در توانایی شما برای رتبه بندی خوب در موتور های جستجو مانند گوگل است. امروزه، مهمتر است که صفحه وب شما به مشکلی که جستجوگر قصد حل آن را دارد، بپردازد تا اینکه صرفا کلمه کلیدی مورد استفاده جستجوگر را حمل کند. بنابر این، چگونه این موضوع بر روی تحقیقات کلمات کلیدی که انجام می دهید تاثیر می گذارد؟ در نظر گرفتن ارزش اسمی کلمات کلیدی آسان است، و متاسفانه، کلمات کلیدی می توانند معانی مختلفی در زیر سطح داشته باشند. از آنجایی که هدف پشت جستجو برای پتانسیل رتبه بندی شما بسیار مهم است، باید در مورد نحوه تفسیر کلمات کلیدی مورد نظر خود دقت بیشتری داشته باشید. فرض کنید به عنوان مثال، شما در حال تحقیق درباره کلمه کلیدی چگونه یک وبلاگ را راه اندازی کنیم، برای مقاله ای که می خواهید ایجاد کنید، هستید. وبلاگ، می تواند به معنای یک پست وبلاگ یا خود وب سایت وبلاگ باشد، و هدف جستجو گر در پس آن کلمه کلیدی بر جهت مقاله شما تاثیر می گذارد. آیا جستجو گر می خواهد یاد بگیرد که چگونه یک پست وبلاگ فردی را شروع کند؟ یا آیا آنها می خواهند بدانند که چگونه یک دامنه وب سایت را برای اهداف وبلاگ نویسی راه اندازی کنند؟ اگر استراتژی محتوای شما فقط افراد علاقه مند به دومی را هدف قرار می دهد، باید قبل از متعهد شدن به کلمه کلیدی از هدف آن مطمئن شوید. برای تایید اینکه هدف کاربر از یک کلمه کلیدی چیست، ایده خوبی است که به سادگی این کلمه کلیدی را خودتان وارد یک موتور جستجو کنید و ببینید چه نوع نتایجی به دست می آید. مطمئن شوید که نوع محتوای گوگل با آنچه که می خواهید برای کلمه کلیدی ایجاد کنید، ارتباط نزدیکی دارد. مرحله چهارم، این است که عبارات جستجوی مرتبط را تحقیق کنید. این یک گام خلاقانه است که ممکن است قبلا هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی به آن فکر کرده باشید. اگر نه، این یک راه عالی برای پر کردن لیست های کلمات کلیدی در سئو است. اگر در تلاش هستید که به کلمات کلیدی بیشتری فکر کنید که ممکن است افراد در مورد یک موضوع خاص جستجو کنند، به عبارات جستجوی مرتبطی که هنگام وصل کردن یک کلمه کلیدی به گوگل ظاهر می شوند، نگاهی بیندازید. هنگامی که عبارت خود را تایپ می کنید و به انتهای نتایج گوگل پیمایش می کنید، متوجه برخی پیشنهادات برای جستجو های مرتبط با ورودی اصلی خود خواهید شد. این کلمات کلیدی می توانند ایده هایی را برای کلمات کلیدی دیگری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، ایجاد کنند. با استفاده از دوره های آموزشی سئو محتوا، می توانید سئو و بهینه سازی سایت را فرا گیرید و متوجه شوید که کلمات کلیدی چیست و چرا در چند سال اخیر بر روی آن، سرمایه گذاری فراوانی انجام گرفته است.

سئو محتوا

سئو محتوا

کلمات کلیدی برای سئو

کلمات کلیدی برای سئو مهم هستند، زیرا آنها نقطه ارتباطی بین آنچه مردم در جستجوی آن هستند و محتوایی هستند که شما برای رفع این نیاز ارائه می کنید. هدف شما از رتبه بندی در موتورهای جستجو، هدایت ترافیک ارگانیک به سایت شما از صفحات نتیجه موتورهای جستجو است. با کلمات کلیدی که برای هدف گذاری انتخاب می کنید، تعیین می نمایید که چه نوع ترافیکی دریافت می کنید. به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه گلف هستید، ممکن است بخواهید در کلوب های جدید رتبه بندی کنید، اما اگر مراقب نباشید، ممکن است در نهایت ترافیکی را جذب کنید که علاقه مند به پیدا کردن مکانی جدید برای رقصیدن پس از تاریکی هوا هستند. با توجه به تجربیات کارشاسان سایت سئو محتوا، کلمات کلیدی به همان اندازه که در مورد محتوای شما هستند، به مخاطبان شما نیز مربوط می شوند، زیرا ممکن است آنچه را که ارائه می دهید به روشی کمی متفاوت با آنچه برخی افراد درخواست می کنند، توصیف شود. برای ایجاد محتوایی که از لحاظ ارگانیک رتبه خوبی داشته باشد و بازدید کنندگان را به سمت سایت شما سوق دهد، باید نیاز های آن بازدید کنندگان را درک کنید. زبانی که استفاده می کنند و نوع محتوایی که به دنبال آن هستند. شما می توانید این کار را با صحبت با مشتریان خود، مراجعه مکرر به انجمن ها و گروه های اجتماعی، و انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود انجام دهید. استفاده از کلمات کلیدی در صفحه خودتان خوب نیست. ایجاد محتوای متقاعد کننده به معنای ارائه ارزش واقعی برای افراد واقعی است، نه فقط ارسال نکات به دوستان روبات ما در گوگل.


برخی از قوانین اساسی استفاده از کلمات کلیدی در سئو وجود دارد که برای شروع باید از آنها پیروی کنید. کلمات کلیدی منحصر به‌ فرد باید در هر صفحه از سایت شما در مناطقی که ربات‌ ها و انسان‌ ها معمولا به آن نگاه می‌ کنند، استفاده شود تا به آن ‌ها اطمینان دهند که شما به دنبال چیزی هستید. این شامل برچسب عنوان و بدنه محتوای شما می شود، که به یک نکته مهم منجر می شود. دام های کلیک طعمه این نکته ی مهم است. ممکن است فکر کنید که با ارائه عناوین مبهم وسوسه ‌انگیز برای محتوای خود، کلیک ‌های بیشتری را جذب می‌ کنید، اما با پنهان کردن محتوای واقعی صفحه، از قدرت کلمات کلیدی خودداری می‌ کنید. همچنین می ‌توانید به کار کردن کلمه کلیدی اصلی خود در آدرس، تگ اچ وان در صفحه و توضیحات متا نگاه کنید. همه این مکان ها به موتور های جستجو کمک می کنند تا بفهمند، محتوای شما واقعا در مورد چیست. استفاده از کلمات کلیدی شما در این زمینه ها اساسی ترین راه برای هدف قرار دادن محتوای شما برای جستجو است. این کار قرار نیست فورا شما را به بالای نتایج سوق دهد، اما سئو ضروری است. شکست در انجام این مراحل اولیه می تواند شما را از رتبه بندی به روش های دیگر باز دارد. با این تفاصیل، به اعتقاد متخصصان سئو محتوا بهتر است، که مفاهیم سئو را به شکل کامل فراگیری نمایید. به عنوان نمونه بدانید که کلمات کلیدی چیست یا بک لینک در سئو به چه معناست.

سئو محتوا

سئو محتوا

اهمیت کلمات کلیدی در سئو

بعد از اینکه در این مقاله ی تهیه شده توسط سایت سئو محتوا، متوجه شدید کلمات کلیدی چیست و همچنین کلمات کلیدی برای سئو بسته به کسب و کار هر شخص، متفاوت با دیگری خواهد بود؛ نوبت به بررسی اهمیت کلمات کلیدی در سئو می رسد. شاید ساده ترین چیزی که موتور های جستجو به دنبال آن هستند، این باشد که چند واژه در پرسش جستجو در صفحه پیدا شود. اگر همه ی پارامترهای دیگر برابر باشند، صفحه هایی که واژه بیشتر پرسشی دارند، در رده ی بالاتری قرار می گیرند. لازم به تذکر است که بعضی از موتور های جستجو تمام واژه های مهم را استفاده می کنند. با این وجود این رده بندی به رخداد، به بیش از واژه صرف بستگی خواهد داشت. این وابستگی بیش از واژه های یک پرسش خاص در روی صفحه شما خواهد بود. فراوانی کلمه کلیدی که به آن وزن کلمه هم می گویند، از جمله نکات مهم است. در گذشته های روش جستجو، هرچه تکرار رخداد واژه بیشتر رخ می داد، بهتر بود. صفحه ای با یک فرکانس واژه ای برابر بیست برای کلمه سایت، برای جستجو گری که به دنبال آن می گشت، بهتر از فرکانس واژه پانزده بود. اما ظهور جستجوی وب افراد را به سمت جستجوی سریع در رده بندی جستجو هدایت کرد و آنها شروع به جدا کردن صفحات با کلمات کردند. لذا موتور های جستجو روی فراوانی کلمات کلیدی سخت گیری بیشتری کردند. اینک آنها به دنبال فراوانی کلمه ای خاص هستند و فعلا تصمیم بر این است که صفحات با هفت در صد از کلمات منطبق بر پرسش، تطبیق خوبی به دست می دهد. برای همین اغلب پرسشهای جستجو، دارای بیش از یک کلمه هستند. بنابر این موتور های جستجو حتی به فرکانس ها با عمق بیشتر نگاه می اندازند. الگوریتم ها با رده بندی غالبا بر اساس فراوانی بالاتر یک کلمه در مقابل دیگری در مورد رده بندی تصمیم گیری خواهند کرد. به این دلیل است که یک پرسش برای طراحی وب سایت، ممکن است صفحاتی را با فراوانی سنگین تر روی طراحی سایت و وب سایت داشته باشد تا وب. موتور های جستجو این توانایی را دارند این تصمیمات را بر اساس فرکانس رخداد یک واژه در سرتاسر وب اتخاذ کنند. در جواردانستن اینکه صفحه حاوی کلمات در پرسش جستجو ست یا این که بدانیم آن ها در کجای صفحه قرار دارند، اهمیت چندانی نخواهد داشت. بهتر است که پاسخ مثبت را باور نمایید. اگر همه پارامتر ها برابر باشند، صفحاتی که واژه پرسش آنها در مکان های مهم تری وجود داشته باشد، مانند عنوان صفحه، در رده بالاتری از صفحاتی قرار خواهند گرفت.


چرا موتورهای جستجو، بر اهمیت کلمات کلیدی در سئو تاکید می ورزند. دلیل این است که موتور های جستجو در واقع ماشین های تطبیق الگو هستند. آن ها اقدام به تشخیص انواع الگو های مربوط به صفحاتی می کنند که قویا با پرسش ها انطباق دارند. اینک و در ادامه ی مقاله ی کلمات کلیدی در سئو، باید پی برد که چگونه یک موتور جستجو اهمیت واژه هایی را که در بخش های مختلف صفحه پیدا می نماید، ارزیابی خواهد کرد. عنوان، مهم ترین بخش از صفحه وب برای موتور جستجو می باشد. عنوان، چیزی است که در صفحه نتایج حاصل از جستجو نشان داده خواهد شد، و نیز در عنوان پنجره برای مرورگر نمایش داده خواهد شد. در مورد عنوان یا همان تیتر، می توانید چنین تصور نمایید که عنوان صفحه وب همانند عنوان یک مقاله در یک صفحه روزنامه می باشد، که مشخص می نماید کل مقاله در مورد چه موضوعی است. به عنوان مثال عنوان مقاله ای که حال حاضر مشغول به مطالعه ی آن هستید، کلمات کلیدی در سئو می باشد. لازم به ذکر است که نباید عناوین فرعی با عنوان اصلی که مد نظر ما از این توضیحات بود، اشتباه گرفته شود. به عنوان مثال عنوان کلمات کلیدی چیست در همین مقاله، عنوان فرعی می باشد، نه عنوان اصلی و مد نظر ما. سر صفحه و متن تاکید شده، نیز مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد. بسیاری از موتورها ی جستجو به واژه های یافته شده عنوان درشتی را به منظور نشان دادن اهمیت بیشتر، تخصیص می دهند. در نتیجه آن را به صورت ایتالیک یا متن رنگی در آورده، و فرض می کنند که آن ها رخداد های مهم تری از واژه را در خود دارند. متن بدنه مورد دیگر است. متن بدنه شامل تمام کلماتی می باشد که در صفحه ظاهر خواهد شد، ولی متن بدنه ای که نزدیک تر به بالای صفحه باشد داری اهمیت بیشتری، به نسبت کلماتی است که در میانه یا پایین صفحه قرار داده شده است. صفحات وب عموما دارای خلاصه ای از موضوع هستند که برخی موتور های جستجو هنوز هم آن را در زیر عنوان قرار می دهند. به این خلاصه، توصیف گفته می شود. با این وجود اغلب موتور های جستجو نه توصیفی خواهند آورد و نه وزنی بیشتر از متن بدنه ذکر خواهند کرد. یک موتور جستجوی ارگانیک از شاخص جستجوی خود برای محل یابی صفحات منطبق استفاده می نماید. در اصل تحلیل گزارش گیری، معین می مماید که کدام کلمات جستجو شوند و نه اینکه فقط کلماتی که به فرم گزارش گیری تایپ شده اند، مورد جستجو واقع شوند. موتور در جستجوی هر کلمه در گزارش گیری شروع به کار می کند تا ببیند کدام صفحه حاوی کلمه می باشد. شاخص جستجو را می توان به عنوان لیستی از الفبا از هر کلمه موجود در هر صفحه وب تصور نمود. در واقع شاخص حاوی لیستی از هر صفحه ی وبی می باشد که حاوی هر کلمه است. بنابر این وقتی که در جستجوی عبارتی مانند، کلمات کلیدی برای سئو هستید، شما لیستی از هر صفحه ای که حاوی ان باشد را خواهید دید. تشریح بیشتر این موضوع با مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان سئو محتوا میسر می باشد.

سئو محتوا
سئو محتوا

کلمات کلیدی طولانی

تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی یک تاکتیک عالی سئو است. کلمات کلیدی طولانی، کلمات کلیدی یا عباراتی هستند که نسبت به کلمات کلیدی رایج تر و معمولا طولانی تر هستند. کلمات کلیدی طولانی ترافیک جستجوی کمتری دارند، اما معمولا ارزش تبدیل بالاتری دارند، زیرا خاص تر هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که به تدریج ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید و توسط مخاطبان جدید و با انگیزه پیدا شوید. کلمات کلیدی طولانی، به بهبود سئو سایت شما کمک فراوانی خواهد نمود. البته، کلمات کلیدی طولانی، نسبت به سایر کلمات کلیدی خاص تر و کمتر رایج هستند. استراتژی کلمات کلیدی طولانی، واقعا می تواند به شما کمک کند زمانی که رقابت زیادی در بازار شما وجود دارد. یا رقابت زیادی برای کلمات کلیدی اصلی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. همانطور که گفته شد، اکثر شرکت‌ ها یا وبلاگ ‌ها می ‌توانند از این استراتژی بهره ببرند، زیرا به شما کمک می ‌کند تا بازدید کنندگان را با هدف جستجوی بسیار خاص جذب کنید. در این بخش از مقا له ی کلمات کلیدی در سئو، ما کارشناسان سئو محتوا، توضیح خواهیم داد که کلمات کلیدی طولانی چیست و چگونه درک ماموریت و محصول شما می تواند به شما در تنظیم یک استراتژی کلید واژه طولانی کمک کند. اکثر وبلاگ ها یک موضوع اصلی دارند. به این عنوان سرفصل یا کلمه کلیدی اصلی می گویند. برای مثال، وبلاگ‌ های مادر معمولا درباره زندگی خانوادگی هستند و وبلاگ ‌های غذا درباره غذا خوردن، رستوران‌ ها یا دستور پخت غذا هستند.


موضوع یا موضوع اصلی وبلاگ یا سایت شما کلمه کلیدی شماره یک است که می خواهید مردم شما را برای آن پیدا کنند. کسی که یک وبلاگ غذایی درباره غذا های خانگی ایتالیایی دارد، احتمالا می خواهد در عبارت جستجو شده، غذای خانگی ایتالیایی پیدا شود. با این حال، نمی ‌توانید همه پست ‌های وبلاگ را برای یک اصطلاح غذاهای خانگی ایتالیایی، بهینه کنید. حتی اگر تمام پست های وبلاگی که می نویسید در مورد غذاهای خانگی ایتالیایی باشد. در عوض، شما باید تعداد زیادی پست وبلاگ در مورد انواع کلمات اصلی طولانی اصلی خود بنویسید. در مثال وبلاگ غذا می توانید در مورد انواع غذاهای خوشمزه بنویسید: ماکارونی خانگی ایتالیایی، سالاد ایتالیایی خانگی، پای ایتالیایی خانگی. پست های وبلاگ شما حتی می تواند طولانی تر باشد. شما می توانید در مورد اسپاگتی بولونیز خانگی ایتالیایی، لازانیا خانگی ایتالیایی، کاربونارا اسپاگتی ایتالیایی خانگی و غیره بنویسید. همه این کلمات کلیدی طولانی را زمانی که تحقیق درستی برای کلمات کلیدی انجام دهید، پیدا خواهید کرد. تا به اینجای بخش اگر به طور کامل با مفهوم کلمات کلیدی طولانی آشنا نشده اید، نگران نباشید. با خواندن بخش های کلمات کلیدی چیست و کلمات کلیدی برای سئو می توانید به درک بیشتری ار این مبحث برسید. البته در ادامه ی بخش نیز به توضیحات تکمیلی در این باره می پردازیم تا به اهمیت کلمات کلیدی در سئو و به طبع آن اهمیت کلمات کلیدی طولانی واقف شوید.

سئو محتوا

سئو محتوا

اگر پست وبلاگ خود را برای انواع مختلف کلمات طولانی یا به اصطلاح دم بلند بهینه می کنید، باید از این پست های وبلاگ به صفحات دسته بندی بیشتر خود و از این صفحات دسته به عالی ترین صفحات خود پیوند دهید. به یاد داشته باشید که همیشه از دم به سر مطلب خود پیوند دهید. به این ترتیب، به گوگل نشان می دهید که ساختار سایت شما چگونه است و کدام یک از صفحات شما مهمتر است. مطمئن شوید که شگفت انگیز ترین صفحات شما در گوگل رتبه بالایی دارند. اما به چه دلیل باید روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنیم؟ رتبه بندی برای کلمات کلیدی طولانی بسیار آسان تر از کلمات کلیدی رایج تر است، زیرا وب سایت های کمتری برای رتبه های بالا در صفحات نتیجه گوگل رقابت می کنند. هر چه عبارات جستجوی شما طولانی تر و خاص تر باشد، رتبه بندی آن عبارت آسان تر است. به دلیل گستردگی اینترنت، پیدا کردن مخاطبان خود برای جایگاه خاص خود آسان تر است. تمرکز بر روی گروهی از کلید واژه‌ های طولانی می‌تواند منجر به ترافیک زیادی شود. یکی دیگر از مزایای تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی این است که، اگر چه این کلمات کلیدی کمتر در جستجو استفاده می شوند، بازدید کننده ای که وب سایت شما را با استفاده از آنها می یابد، احتمال بیشتری دارد که خدمات یا محصول شما را بخرد.


فرض کنید من به دنبال یک بازی رومیزی جدید هستم تا با بچه هایم سرگرمی خانوادگی داشته باشم. بر فرض اصلا هم نمی دانم که کلمات کلیدی چیست و با کاربرد کلمات کلیدی در سئونیز آشنایی ندارم اما به طور طبیعی جستجوی خود را با عبارت بازی های تخته ای شروع می کنم. پس از کمی جستجو، به سرعت متوجه شدم که یک بازی رومیزی می خواهم که هم برای بچه ها مناسب باشد و هم یک عنصر آموزشی در آن وجود داشته باشد. جستجوی من ادامه دارد، اما اکنون از اصطلاحات بازی ‌های رومیزی آموزشی برای بچه‌ ها استفاده می ‌کنم. یا وقتی می‌ دانم این هفته در شیراز خواهم بود، حتی می‌توانم آن را به یک عبارت جستجوی محلی تبدیل کنم. مثلا بنویسم جایی برای خرید بازی ‌های رومیزی آموزشی برای بچه ‌ها در شیراز. این هر دو کلید واژه طولانی یا همان دم بلند هستند. با استفاده از این کلمات کلیدی، نتایج جدیدی پیدا خواهم کرد که بیشتر شبیه هدف جستجوی من است. با این جستجوی خاص، شانس خرید یک بازی رومیزی تا حد زیادی افزایش یافته است. چگونه کلمات کلیدی طولانی را برای سایت خود پیدا کنید؟ اول از همه، اگر می خواهید چیزی بفروشید، باید به سادگی یک محصول خوب داشته باشید. شما باید به خوبی از آنچه محصول یا وب سایت شما می تواند به مخاطبان ارائه دهد آگاه باشید. چه چیزی محصول یا وبلاگ شما را خاص می کند؟ اگر این را بدانید و درک کنید، بسیار ساده تر خواهد بود که مخاطبان اقلام شما را بخرند. پس کمی وقت بگذارید و به منحصر به فرد بودن محصول یا وبلاگ خود فکر کنید و آن را یاد داشت کنید. اگر به اهمیت کلمات کلیدی در سئو پی برده اید اما برایتان پیدا کردن این کلمات کلیدی برای سئو کردن سایت مشکل است، می توانید از تیم کارشناسی سئو محتوا کمک بگیرید. کارشناسان سئو محتوا، خدمات سئو سایت را با کیفیت بالا انجام می دهند. سئوی مناسب سایت با استفاده از کلمات کلیدی امری قابل انجام است.

سئو محتوا
سئو محتوا

کاری که شما با استفاده از کاربرد کلمات کلیدی در سئو انجام می دهید، برای جامعه مزایای جانبی نیز دارد. شاید شما مبلمان می فروشید. شما قطعات منحصر به فردی را ارائه می دهید که با مواد بازیافتی ساخته شده اند و تاثیر کمی بر محیط زیست دارند. ارائه مبلمان با کیفیت که به افراد کمک می کند تاثیر خود را بر محیط زیست کاهش دهند، می تواند از منحصر به فرد بودن خدمات شما باشد. این ماموریت شماست. جایگاه شما، این چیزی است که باید به مخاطبان خود ارائه دهید. مطمئن شوید که ماموریت خود را با توجه به درکی که از اهمیت کلمات کلیدی در سئو به دست آورده اید، به درستی انجام داده اید. در برخی بازار ها، رتبه بندی واقعا سخت است. برخی از بازار ها به شدت رقابتی هستند و شرکت های بزرگ بر نتایج جستجو تسلط دارند. این شرکت ها بودجه بسیار زیادی برای بازاریابی به طور کلی و سئو به طور خاص اختصاص می دهند. از این رو، متخصصانی را استخدام می نمایند که به خوبی واقفند کلمات کلیدی چیست و چه مرتبه ای در ارتقا رتبه سایت دارد. آن متخصصان با انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو، نتایج شگفت انگیزی را برای شرکت طرف قرارداد به بار می آورند. رتبه بندی در بازارهایی که شرکت های بزرگ در آن فعالیت دارند، سخت است. شما نمی توانید با بودجه کمی در بازاری مانند صنعت مبلمان با استفاده از عبارات جستجویی مانند مبلمان با کیفیت، رقابت کنید. با این حال، اگر ماموریت خود را مشخص کرده ‌اید، باید بتوانید تعریف کنید که چه چیزی محصول یا وب ‌سایت شما را از این بازار متمایز می ‌کند. شما باید بتوانید جایگاه خود را پیدا کنید. شما باید از ماموریت خود برای شروع رتبه بندی استفاده کنید. در مثال مبلمان، شما باید روی اصطلاح کمتر رقابتی، مواد بازیافتی مبلمان تمرکز کنید. باز هم، از کلماتی استفاده کنید که مخاطب هدف شما استفاده می کند و از اصطلاحات دشوار اجتناب کنید.


ماموریت شما، که در آن به وضوح مشخص می ‌کنید که عالی بودن محصول، سایت یا وبلاگ شما چیست، باید در انتخاب کلمات کلیدی طولانی که می‌خواهید رتبه ‌بندی کنید، نقش اساسی داشته باشد. عباراتی که برای توصیف ماموریت خود استفاده کردید می تواند به خوبی برای تمرکز بر روی استراتژی سئو شما استفاده شود. این کلمات باید در کلید واژه های طولانی که قصد دارید وب سایت خود را برای آنها رتبه بندی کنید، مرکزی باشند. با نوشتن ماموریت خود، شما قبلا اولین مرحله از تحقیقات کلمات کلیدی خود را تکمیل کرده اید. مرحله بعدی ایجاد لیستی از کلمات کلیدی است. سعی کنید به ذهن مخاطبان خود وارد شوید. این افراد به دنبال چه خواهند بود؟ وقتی صحبت از محصول یا سایت شما می شود از چه عبارات جستجویی استفاده می کنند؟ فکر کردن به موضوع اصلی و کلید واژه های اصلی احتمالا بسیار آسان خواهد بود، اما یافتن کلمات کلیدی طولانی شما ممکن است کمی چالش برانگیز تر باشد. در این راه، ما در سایت سئو محتوا می توانیم به شما کمک نماییم. انتخاب مناسب ترین و کاربردی ترین کلمات کلیدی برای سئو، را به ما بسپارید تا به نتایج درخشانی دست یابید. امیدواریم این بخش از مقاله ی کلمات کلیدی در سئو، پتانسیل باور نکردنی کلمات کلیدی طولانی را به شما نشان داده باشد. افرادی که از شرایط ماموریت شما استفاده می کنند و وب سایت شما را پیدا می کنند، حجم نسبتا کمی خواهند داشت. اما این افراد بیشترین شانس را برای خرید محصول شما یا تبدیل شدن به بازدید کنندگان دائمی دارند. بنابر این ایجاد رتبه وب سایت شما برای یک دوره خاص می تواند کاملا سود آور باشد، اما مطمئن شوید که این عبارت خاص شبیه محصولی است که می فروشید تا از نا امیدی جلوگیری کنید. اگر به اهمیت کلمات کلیدی در سئو وقوف پیدا کرده اید، اما تخصص لازم جهت انتخاب و استفاده از این کلمات را ندارید، می توانید با شماره های موجود در سایت سئو محتوا تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید. در صورت نیاز نیز کارشناسان ما می توانند خدمات سئو سایت را برای شما با قیمت رقابتی و منصفانه انجام دهند.

سئو محتوا

سئو محتوا
سخن پایانی

همانطور که در طول مقاله ی کلمات کلیدی در سئو عنوان شد، استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند به شما در بهبود سئو سایت کمک نماید. زمانی که شما از یک کلمه یا عبارتی در وب سایت خود استفاده می نمایید تا رتبه و جایگاه مناسبی را توسط آن کلمه به دست آورید و در واقع به وسیله آن کلمه در نتایج جستجو گوگل رتبه بندی می شوید به آن کلمه یا عبارت کلمه کلیدی گفته می گویند. کلمه کلیدی می تواند به صورت تک کلمه و یا کلمه ترکیبی استفاده شود. کلمات کلیدی که در سئو وب سایت ها مورد استفاده واقع می شوند، متفاوت هستند. کلمات کلیدی استفاده شده در وب سایت ها یکی از انواع کلمه کلیدی هدایتی، کلمه کلیدی اطلاعاتی و کلمه کلیدی تجاری خواهند بود. کلمات کلیدی هدایتی برای تعیین برند و یا وب سایت شما مورد استفاده است. کلمه کلیدی اطلاعاتی برای پیدا کردن موضوع کلمه و یا عبارت خاص استفاده دارد. کلمه کلیدی تجاری در واقع به افرادی که می خواهند در زمینه تجاری فعالیت داشته باشند، یاری می زساند تا فعالیت خود را کامل نمایند. در واقع کلمه کلیدی تجاری در برند شدن فعالیت شما می تواند نقش مهمی را ایفا نماید. اگر از افرادی هستید که اطلاعات کامل و جامعی درباره سئو ندارند، در به کار بردن کلمات کلیدی که مربوط به حرفه و کسب و کارتان است، دقت نمایید. سعی کنید از کلمات کلیدی نا مرتبط در محتوا های وب سایت خود استفاده نمایید.


کارشناسان سایت سئو محتوا می توانند در انتخاب مناسبترین کلمات کلیدی برای سئو به شما یاری رسانند. بگذارید اهمیت کلمات کلیدی در سئو را با یک مثال روشن تر نماییم. کلمات کلیدی برای وب سایت شما مانند سر درب یک مغازه هستند. یعنی اینکه شما تصور کنید که کلمات کلیدی که در وب سایت خود از آنها استفاده می نمایید، در واقع حکم سر درب مغازه شما را دارد. موتور های جستجو سایت شما را به وسیله کلمات کلیدی وب سایتتان پیدا می نمایند. شما با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و به کار بردن آن ها با تعداد مشخص، بدون شک در گوگل مخفی نخواهید بود. هر چه کلمات کلیدی که در وب سایت خود از آنها استفاده می نمایید به کسب و کار شما نزدیک تر باشد، بدون شک توجه بیشتری از گوگل به سمت وب سایت شما جلب خواهد شد. این توجه، سبب کسب رتبه و جایگاه بالاتر سایت شما در گوگل و همچنین افزایش ترافیک وب سایت شما می شود. در جمع بندی نهایی این مقاله ذکر این نکته ضروری است که خدمات حرفه ای سئو را باید به مراکزی سپرد که احاطه ی کامل بر مبحث سئو داشته باشند. تجربه ی کافی تیم کارشناسی سئو محتوا و تسلط آنها بر مفاهیمی از جمله اینکه کلمات کلیدی چیست و چه نقشی در رتبه بندی سایت شما در گوگل دارد، می تواند عاملی باشد تا نشان دهد که ما توانایی این را داریم تا به بهبود سئو سایت شما کمک نماییم. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی در مورد تعرفه های سئوی سایت با تیم پشتیبای سئو محتوا تماس حاصل نمایید.

سئو محتوا