تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل

سئو محتوا

نحوه تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل

اگر بخواهیم در رابطه با تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل با شما صحبت کنیم می بایست به شما در رابطه با نحوه تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل نکاتی را توضیح دهیم. اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار موبایل، اپلیکیشن موبایل اندروید، اپلیکیشن IOS واژه هایی پرکاربرد در این روز ها. علت محبوبیت موبایل ‌ها، استفاده از انواع مختلف اپلیکیشن های موبایلی پرکاربرد و جذاب هستند که هرروز توسعه داده می ‌شوند. از زمانی که اپلیکیشن های موبایل وارد بازار شدند، بلافاصله در تمامی بخش‌ ها مورد استفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، شبکه ‌های اجتماعی، اخبار، و حتی برای کسب‌ و کار. این یک واقعیت است که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد. در حقیقت شما می‌ توانید کل سفر خودتان را با اپلیکیشن ها برنامه ریزی کنید، رستوران ‌ها، محل ‌های تفریحی، رزرو هتل و ... شما برنامه هایی در موبایل خود دارید که به صورت روزمره خیلی از کارهای خود را از طریق امکانات این برنامه ها انجام می دهید. طبق تعریف عامیانه و کلی به این برنامه های موجود در گوشی شما اپلیکیشن گفته می شود. اما اگر بخواهیم واژه اپلیکیشن را به طور کلی برای شما معنا کنیم باید بگوییم اپلیکیشن تمام نرم افزار ها به جزء نرم ‌افزارهای سیستمی مانند سیستم عامل و یا زبان ‌های برنامه نویسی، را شامل می شود. البته لازم به ذکر است که اپلیکیشن‌ موبایل عبارت ‌است از از نرم افزارهایی که ارتباط مستقیم با پردازنده ‎های سیستم عامل گوشی همراه دارند و مستقیما درخواست‎ های کاربران را انجام می‌ دهند.

سئو محتوا

سئو محتوا

اپلیکیشن ها در موبایل به صورت مستقیم دستوری را انجام می ‌دهند که کاملا برای کاربران ملموس و قابل رویت است. اگر بخواهیم در مورد اپلیکیشن موبایل مثالی را بزنیم باید بگوئیم به کلیه نرم افزارهای گوشی که کاربر توسط آن ها به اجرای فرمانی در گوشی می پردازد اپلیکیشن نام دارد. برای مثال شما ممکن است برای فعالیت های مالی بسته به حساب بانکی خود ممکن است از اپلیکیشن موبایل بانک ملت، اپلیکیشن موبایل بانک پاسارگاد، اپلیکیشن موبایل بانک ملی، اپلیکیشن موبایل بانک سامان، اپلیکیشن موبایل بانک اقتصاد نوین، اپلیکیشن موبایل بانک سپه، اپلیکیشن موبایل بانک آینده و یا غیره استفاده نمائید. و یا ممکن است شما در طول روز به استفاده از ابزارهای دیگری در گوشی همراه خود بپردازید. برای مثال ممکن است برای دنبال کردن رویدادهای ورزشی از اپلیکیشن موبایل شبکه سه استفاده کنید و یا برای دنبال کردن برنامه های تلویزیونی ممکن است از اپلیکیشن اندروید پخش زنده استفاده نمائید. همچنین برخی کاربران که از طریق فروشگاه اینترنتی به خرید می پردازند ممکن است از اپلیکیشن سایت های مانند اپلیکیشن موبایل دیجی کالا و یا اپلیکیشن موبایل بامیلو استفاده نمایند.


همچنین برای مثال ممکن است اپلیکیشن بازی خاصی هم برای PC ارائه شود و هم به صورت اپلیکیشن موبایل ارائه گردد که در این صورت توسعه دهنده نرم افزار سعی می کند این بازی را بر پایه دستگاه های دیجیتال تولید نماید. برای مثال اپلیکیشن موبایل clash of clans از مواردی است که برای انجام بازی برنامه نویسی شده است. یا بازی angry birds یکی دیگر از موارد اپلیکیشن موبایل می باشد. تمامی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند اپلیکیشن موبایل نام دارند که ممکن است براساس نوع سیستم عامل یک گوشی همراه، برای اجرا نیازمند بستر و سیستم عامل مورد نیاز خود باشند مربوط به خود باشند. یک اپلیکیشن موبایل ممکن است بر پایه سیستم عامل اندروید باشد که به در این حالت به این نرم افزار اصطلاحا اپلیکیشن اندروید می گویند. شما هم اکنون می توانید در صورت نیاز برای فهم بهتر تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل و نحوه تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل با تیم سئو محتوا که خود در تولید محتوا متخصص هستند تماس حاصل کرده و در این باره از آن ها مشاوره رایگان دریافت نمائید.

سئو محتوا

سئو محتوا

ایده خلاقانه تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل

شاید اکنون که در حال مطالعه مقاله ای با نام تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل می باشید به ایده خلاقانه تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل نیز نیاز داشته باشید. در رابطه با ایده خلاقانه تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل می بایست از این مطلع باشید که در دهه بیست میلادی گوگل شرکت اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه ‌گذاری شده بود، در زمینه تولید اپلیکیشن و برنامه ‌های کاربردی برای موبایل فعالیت می‌ کرد. اندی روبین مدیر ارشد اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌ مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد. در واقع می ‌توان روبین را پایه‌گذار اندروید دانست. چرا که وی علاوه بر اینکه ایده تولید اندروید را در شرکت کوچک خود پرورش داد، در سمت مدیر این پروژه در شرکت گوگل توانست ایده خود را پیاده ‌سازی کند و سیستم عامل اندروید را با نام شرکت کوچک پیشین خود روانه بازار نماید. تیم اندروید به رهبری روبین فعالیت خود را برای تولید پلتفرم موبایل مبتنی بر کرنل لینوکس آغاز کردند. درز اخباری از فعالیت ‌های این تیم به خارج از گوگل، سبب بروز شایعاتی مبنی بر تمایل گوگل به تولید تلفن همراه در اواخر سال دو هزار و شش گردید. این شایعات زمانی بیشتر قوت گرفت که در سپتامبر دو هزار و هفت نشریه اینفورمیشن و یک در گزارشی خبر از ثبت چندین حق امتیاز و اختراع در حوزه تلفن همراه توسط گوگل داد. این سیستم عامل بر اساس هسته سیستم عامل لینوکس توسعه یافته است. در واقع مدیریت و بهینه سازی حافظه، ارتباط با سخت افزار و سرویس های سیستم، امنیت، مدیریت پردازش ها و مدیریت منابع دستگاه موبایل را هسته لینوکس انجام می دهد و اندروید فقط لایه ایست که ارتباط میان کاربر و سیستم عامل را برقرار می کند. این لایه نرم افزاری بوسیله جاوا پیاده سازی شده است و به همین علت قادر به اجرای کدهای Native نخواهد بود. اندروید همانند لینوکس اوپن سورس خواهد بود و توسعه دهندگان بیشماری بر روی آن کار می کنند. Android به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از سی کمپانی معروف پشتیبانی می شود. اندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK انواع اپلیکیشن اندروید را برای این سیستم عامل بنویسند. در واقع اندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان اپلیکیشن اندروید بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. اندروید به معنای واقعی باز (Open) است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. اندروید امکان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل همچون شماره گیری، فرستادن SMS یا استفاده از دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن اندروید قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند. شما هم اکنون می توانید جهت دریافت ایده خلاقانه تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل با تیم سئو محتوا که در تولید محتوا و بهینه سازی سایت متخصص هستند تماس حاصل کرده و در این باره از آن ها مشاوره رایگان دریافت نمائید.


کلام آخر

در انتها نیز می بایست به شما بگوئیم که تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل از این موضوع مطلع باشید که بازنگری در محتوا، یکی از مهمترین و اصلی ترین توصیه گوگل در آپدیت جدید امسال به حساب می آید. با این روند در آپدیت بعدی گوگل شما ممکن است بتوانید تاثیراتی را در رتبه بندی سایتتان مشاهده کنید. البته باید به این نکته نیز تاکید داشته باشیم که این امر قطعی نیست و ممکن است آپدیت گوگل که هر چند ماه یک بار اتفاق می افتد، تغییراتی در جایگاه سایتتان ایجاد نکند. شما هم اکنون می توانید در صورت نیاز با تیم متخصص سئو محتوا تماس کرده و تولید محتوا برای اپلیکیشن موبایل خود را به ان ها بسپارید. سئو محتوا برای تولید محتوا و حتی بهینه کردن وب سایت شما در خدمت شماست.

سئو محتوا