تولید محتوا سایت کشاورزی

سئو محتوا

نحوه تولید محتوا سایت کشاورزی

اگر بخواهیم در این مقاله در رابطه با نحوه تولید محتوا سایت کشاورزی با شما صحبت کنیم می بایست به شما بگوئیم که تولید محتوا سایت کشاورزی برای مدیران سایت‌ های حوزه کشاورزی، سموم، آفت ها و بیماری های گیاهی و همچنین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ یکی از دغدغه ‌های مهم به شمار می‌ رود. برای داشتن یک سایت با امتیاز سئوی بالا بدون شک تولید محتوا، شرط اصلی موفقیت خواهد بود و برای تولید محتواهای همیشه سبز، نیاز به ایده خواهید داشت. منظور از محتواهای همیشه سبز، محتواهایی است که به اقتضای زمان تولید نمی‌شوند و در هر بازه زمانی بازدید یکنواخت خود را دارند. به عنوان مثال شما می‌توانید درباره اخبار و تازه‌های مربوط به تجهیزات صنعتی کشاورزی یا پیرامون آخرین اخبار مربوط به توزیع بذر و اطلاعیه‌های جهاد کشاورزی به طور مرتبط تولید محتوا کنید. اما چنین محتواهایی بازدیدی زیاد در بازه زمانی کوتاه برای شما به ارمغان خواهند آورد و سپس بعد از گذشت مدتی، تمام بازدید خود را از دست می‌دهند. اما موضوعاتی وجود دارند که همواره با نرخی ثابت مورد جستجو قرار می‌گیرند و به چنین محتواهایی محتواهای همیشه سبز می‌گویند. لازم به ذکر است که بخش کشاورزی مسئول تامین امنیت غذایی برای مردم است و ۹.۸٪ از تولید ناخالص داخلی کشور و حدود ۲۰٪ از کل اشتغال کشور را تشکیل می دهد.

سئو محتوا

سئو محتوا

در عین حال، ارزش افزوده فعالیت های این بخش بسیار قابل توجه نیست و حدود ۷.۶٪ است. ایران به عنوان دومین کشور بزرگ خاورمیانه ۱۶۴۸۱۹۵ کیلومتر مربع مساحت دارد که بین ۱۲ تا ۱۵ درصد از این سطح زیر کشت است و حدود ۲۵ درصد از زمین باقیمانده مرتع در نظر گرفته می شود. بنابراین بیشتر مناطق ایران مناطقی غیر قابل کشت محسوب می شوند که شامل بیابان، کوه، دریاچه های نمک و جنگل است. تنوع آب و هوایی ایران همچنین پتانسیل رشد انواع مختلف محصولات کشاورزی را ایجاد کرده است. پتانسیل پرورش محصولات مانند گندم، جو، برنج و ذرت، خرما، انجیر، انار، خربزه، انگور، سبزیجات، پنبه، چغندر قند، شکر گیاهی، آجیل، زیتون، ادویه جات، کشمش، چای و داروهای گیاهی ایران علاوه بر این ، ایران بزرگترین تولید کننده پسته و زعفران در جهان است. همچنین، این بخش روابط زیادی با سایر بخشهای اقتصادی دارد و تأثیر آن در مقایسه با سایر بخشها بسیار مهم است. فعالیت های بخش کشاورزی دارای فصل های مشترک زیادی با سیستم بانکی ، صنعت خرده فروشی، حمل و نقل، بهداشت و انرژی است. زنجیره ارزش کشاورزی را نمی توان جدا از سایر بخشهای اقتصادی تعریف کرد و بنابراین اکوسیستم کشاورزی بسیار با سایر بخشهای اقتصادی در هم آمیخته است.


فعالیت کشاورزی در دوره‌ های بلند مدت (در هر یک از برنامه‌های توسعه و کل دورۀ مورد مطالعه) به‌ طور متوسط از رشد مثبت بهره ‌وری برخوردار بوده ‌است. رشد شاخص بهره‌ وری کل عوامل تولید فعالیت کشاورزی در سال ۱۳۹۵، برابر با سه درصد بوده و طی سال‌ های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۵، به‌جز سال ۱۳۸۷، در همه سال‌ ها رشد مثبتی داشته ‌است. صنعت کشاورزی یکی از رقابتی ترین صنایعی است که برای موفقیت در آن به بیش از روش های معمول بازاریابی نیاز دارید. راستش دوران پخش تبلیغات در تلویزیون و نصب بیلبوردهای بزرگ مدت هاست که سپری شده است. در حالی که چنین روش هایی هنوز برای صنایعی مانند صنایع غذایی کارساز است ، مطمئن باشید که صنعت کشاورزی نیاز به بازاریابی خلاقانه تری دارد. این نکته نیز در رابطه با نحوه تولید محتوا سایت کشاورزی حائز اهمیت است که تولید کنندگان محتوای کشاورزی باید خود را به به‌روزترین اطلاعات این حوزه مجهز کنند.

سئو محتوا

سئو محتوا

یک تولید کننده‌ی محتوای کشاورزی از شناخت انواع آفات و آفت‌کش‌های مخصوص هر گیاه گرفته تا آخرین تکنولوژی‌های جهانی در زمینه‌ی کشاورزی، باید در تمامی زمینه‌های مرتبط با این صنعت اطلاعات لازم و کافی را داشته باشد. اما آیا داشتن دانش پایه‌ی کشاورزی برای تولید محتوای کشاورزی کافی است؟ اگر از ما بپرسید می‌گوییم نه. علم و تکنولوژی در کنار هم و با سرعتی سرسام‌آور در حال پیشرفت هستند. همین امر باعث شده تا در این حوزه هم هرروز مسائل جدید، نیازهای جدید و تکنولوژی‌های جدیدی ایجاد شوند. یک تولیدکننده‌ی محتوای کشاورزی علاوه بر داشتن دانش پایه در این زمینه باید مدام خود را به‌ روز نگه دارد و با مخاطبان این حوزه در تعاملی دائمی باشد تا بتواند نیازهای آن‌ها را شناسایی کرده و مطابق علم و تکنولوژی روز به آن ‌ها پاسخ دهد. شما هم اکنون می توانید در صورت نیاز تولید محتوا سایت کشاورزی خود را به تیم متخصص سئو محتوا بسپارید.

اهمیت تولید محتوا سایت کشاورزی

اگر بخواهیم در این قسمت از مقاله به اهمیت تولید محتوا سایت کشاورزی بپردازیم می بایست در ابتدا به شما بگوئیم که به نظر ما تولید محتوا سایت کشاورزی می بایست توسط یک نفر یا یک گروه انجام گیرد. حال می گوئید چرا؟! باید به شما پاسخ دهیم که نویسندگان یک محتوا در آغاز مسیر و پیش از نگارش محتوای شما، طی برگزاری جلسه‌های همفکری، افق انتظار و اهداف تجاری شما را بررسی و ترسیم می‌کنند. تیم ما در ادامه با اتصال به معتبرترین منابع داخلی و خارجی حوزه‌ی کشاورزی، به‌ روزترین موضوعاتی را که کاربران و مخاطبان شما به دنبال آن هستند، پیدا کرده و تقویم محتوایی دقیقی را بر اساس آن تنظیم می‌کنند. این موضوعات شامل مسائل، مشکلات، دغدغه ‌ها و به‌ طور کلی پاسخگوی نیاز کاربران شماست. تیم یک محتوا در ادامه با بررسی دقیق مخاطبان شما، بهترین راه ارتباط گرفتن با آن‌ ها را پیدا می ‌کند. این کار به نویسندگان ما کمک می ‌کند تا محتوای شما را با لحن و زبانی تولید کنند که خوشایند مخاطبان و مشتریان شما باشد.

سئو محتوا

سئو محتوا

یکی از ویژگی ‌های برجسته‌ی تیم یک محتوا، همکاری با متخصصان رشته ‌های مختلف به منظور تولید محتوای تخصصی معتبر است. ما با کارشناسان گرایش ‌های مختلف رشته‌ ی کشاورزی همکاری می ‌کنیم تا محتوای شما به دست افراد خبره و حرفه‌ای در این زمینه تولید شود. در نهایت محتوایی که از زیر دست متخصصان یک محتوا بیرون می ‌آید، محتوایی اصیل، علمی، کاربردی و منطبق با اصول و استانداردهای حوزه ‌ی کشاورزی است؛ محتوایی که تعامل مشتریان را با برند شما بالا می ‌برد و به بهبود عملکرد سایت و شبکه ‌های اجتماعی شما کمک می ‌کند. شما هم اکنون می توانید در صورت نیاز با تیم متخصص سئو و محتوا تماس حاصل نموده و در رابطه با اهمیت تولید محتوا سایت کشاورزی از آن ها مشاوره رایگان دریافت نمائید.

کلام آخر

می بایست به شما بگوئیم که کشاورزان، زارعان و باغداران احتمالا اصلی ‌ترین مخاطب محتوای شما در نظر گرفته شوند اما در تولید محتوای کشاورزی شما مخاطبان عمومی هم دارید. افراد زیادی برای انتخاب و تهیه گل و گیاه آپارتمانی یا گیاهانی برای باغچه منزل خود به دنبال اطلاعات مفید در اینترنت هستند. وقتی که گیاهشان دچار مشکل یا بیماری می ‌شود، اولین کار جستجوی آن مساله در گوگل خواهد بود. اگر به دنبال سم یا آفت‌کش باشند اولین انتخاب فروشگاه اینترنتی خواهد بود. برای خرید دیگر اقلام مربوطه مثل خاک و گلدان و بذر و ابزار کشاورزی و گل ‌کاری،‌ تولید محتوای کشاورزی وب سایت شماست که حرف اول را در زمینه هدایت مشت ری به صفحه محصولات می ‌زند. شما هم اکنون می توانید جهت نیاز تولید محتوا سایت کشاورزی خود را ببه تیم سئو محتوا سپرده و در کمترین مزان ممکن بهترین محتوا را از نظر کیفیت از این تیم دریافت نمائید.

سئو محتوا